Cel mai mare defect al unei femei – barbatul (pe bune)

Posted: Iulie 16, 2014 in Eu

Am fost bucuros să văd că sunt omuleti care-mi impartasesc ideile si-am pus de-un manifest comun in care le voi fi voce. Punând cap la cap gândurile noastre, uite ce-a iesit:

Cap. 1: Probleme

Partea I – Spun băieţii ca sunt prea multe:

femei? Fete frumoase care nu raspund cand sunt intrebate de vorbă pe facebook

? Fete foarte departe de-a fi catalogate drept ‘Bune’, ‘frumoase’, ‘prinţese’, ‘frumi’, ‘drăgu’, care se cred,totusi, aşa

? Fete care te pun pe locul II şi nici macar nu te anunta

? Momentele in care o fata vrea sa vorbeasca cu tine dar te lasa pe tine ‘sa faci primul pas’

? Fete care sunt lase. Care nu au curaj sa spuna ce vor sau ce gandesc.

? Fete care te subapreciaza

? etc etc

Atât momentan. E, sa stii ca e ca este ridicol de usor de inteles cauza. Ideea este că baietii acuză, de regula, problemele de mai sus. Ma declar unul dintre ei. Acum, multi au spus si spun ca multe din adolescentele dupa care se umbla sunt, in general, proaste. Sau.. limitate in gandire. Ca vad o poza cu un baiat care are o sapca, un cercel, priveste visator si gata, cad indragostite. De acord.

Da, din punctul asta de vedere merita sa se profite de ele, ‘sa fie imbatate si futute pana invata sa vada dincolo de ursuletii lor inexistenti’.

Acum, tot auzind asta, m-am gandit la ceva: daca tot noi, baietii, le jucam pe degete pentru ca nu le duce capul.. de ce sunt toate problemele astea legate de fete?

Pentru ca NOI SUNTEM PROBLEMA, BA!

Noi, baietii.

# Pe fata frumoasa de pe Facebook o s-o doara-n paişpe ca nu ne raspunde mie sau tie. Nu atata timp cat mai are înşpee mii de mesaje ‘buna,frumoaso’, ‘ce face pisi?’, hei printeso’. Atata timp cat pleava baietilor le face pe fete sa se simta bagate in seama, e parfum pentru ele. Acei baieti expresivi ca un zid de caramida, care lasa câte-n lună şi-n stele-n comentarii. Aia te incurca pe tine. Aia le fac pe fete sa spuna ‘Ba, daca tot spun atatia, insemana ca sunt. E, si daca sunt, o sa vina mereu mai multi si mai multi. Nu-i bai daca nu bag in seama vreo 20-30.. vin altii.’ E pe bune? E pe bune.

Ce valoare sa mai aiba o vorba frumoasa, un compliment, un apropo subtil sa o faci sa zambeasca cand vine românu’ : ‘Ce Bna estti ,printesso’ ‘ce tias tot da’ ‘ frmoasa fok’ ‘esti un inger’ ‘frumoaso printeso’ ?!

Struţozaurii nostrii îşi fac treaba şi le pupă-n cur, noi (TOTI) ceilalti avem de pierdut. Am mai scris un articol, strict pe tema asta. E bine asa? Ce-ar fi daca baietii ar face pasul de off-side şi le-ar lasa pe fete fara atentie? Ar incepe ele sa vina! Da’ na, de unde atata minte? Ai nostrii tot cu ‘Da si mie frumoaso nr tau’. Neghiobi.

# ‘E, şi să fiu al naibii, sa vezi sinceritate ce-i torn!’

Exista fete frumoase de la mama lor, altele mai putin frumoase. E o realitate. Ca o accepti, ca nu, we just don’t give a fuck. Not even that. Acum, exista fete care au niste forme armonioase de zici ca sunt caiet dictando care, totusi, se cred printese. Începand cu cele de 13 ani si ajungand pana la cele care nu se dezlipesc deloc de facebook pentru a merge la alergat. Cele care traiesc in mediul virtual pentru ca nu le duce capul destul incat sa faca impresie in viata reala. Ele dau like-uri, primesc like-uri.. lasa comentarii baietilor, primesc comentarii de la ei.. îşi fac poze în te miri ce crăcenii de poziţii şi fac apel pana si la ultima picatura de bun simt al unul baiat.. ‘un like, te rog :*** Mersiiiiiii:****’

Din nou, e greseala noastra ca le dam atentia pe care o cer si le promovam stilul infect de viata.

# Ea: ‘off.. imi pare rau. Sincer. n-am vrut sa fie asa. A fost o prostie. Mai incercam o data, te rog? imi pare sincer rau’

Eu:’ Inca o data? In regula, inca o data. Ca sa vezi ca totusi tin la tine’

Mama Mea de idiot ce puteam sa fiu cand spuneam balivernele astea in trecut! Până sa realizez unele lucruri, am facut altele la care ma gandesc cruciş acum. Fata ma punea in situatii catifelate ca partea verede a buretului de vase si eu ‘ok, te iert, trecem peste, o sa fie bine..’

ŞI PE CAT DE PROST ERAM, PÂNĂ ŞI EU CREDEAM!

Asa, Mihaita, las-o sa detina controlul, sa stie ca prostul o iarta si ea oricum nu iese sifonata ca se scoate cumva. Multumesc că m-as desteptat pana la urma si macar acum pot sa vad ce tampenii faceam si sa invat in greseli, ca taare multe am mai facut. Usor usor am descoperit ca a conversa este o arta. La fel ca si seductia. La fel ca si jocul de-a cine domina jocul. O sa prezint principiul pe care merg acum si care, una peste alta.. merge. Îşi face treaba. Dupa multe multe luni de studiu, mi-am gasit formula. La mine a mers si inca merge de minune. Conversatii, iesiri, mesaje, sex.. e buna la toate.

Pana una alta, ma bag la somn. Continui cat de curand. 😀

Stay tunned.

Partea a II-a

Comentarii
  1. […] In capitolul trecut am enuntat cateva probleme de care mi s-au plans destui baieti, printre care si eu, pe alocuri. Adica am spart in dinti in parc impreuna vreo juma’ de kil’ de idei si covorasul de coji de pe jos se evapora in cele mai date dracu idei posibile. […]

Lasă un răspuns

