Just Amazing.

Posted: Septembrie 15, 2013 in Eu, tu si restul lumii
Etichete:, ,

Comentarii
  1. succesulpe spune:

    Amazing or not sometimes este o realitate, careia trebuie intotdeauna trebuie sa iti asumi riscurile 😛

  2. Amuzant si nu prea. E cam sinistru. O fi unor negru, de pe la britanici? 🙂

    • mihaisoare32 spune:

      Umorul este in modul in care a fost conceputa ‘poza’. Trecerea de la o secventa la alta.
      Continutul ironizeaza in prima parte prostia la nivel general, apoi continua pe un fir narativ care mi s-a parut destul de amuzant, original mai ales, parerea mea 🙂
      Ce te-a facut sa spui ca este sinistru?

      • Pai, mi se pare ca in poza e vorba despre frica de a fi singur, dar si despre probabilitatea foarte mare de a ramane singur, chiar daca „iti asumi niste riscuri”, cum scria cineva mai sus. Este despre disperare, caci ma gandesc ca trebuie sa fii cam disperat ca sa-i spui unei fete care urca in autobuz ca e draguta, dupa cum trebuie sa fie cam disperata ca sa te extaziezi cand auzi asa ceva. 🙂 Daca ne gandim putin practic, cred ca as fugi mancand pamantul daca ar veni unul la mine in autobuz si mi-ar zice, „stii, esti draguta, n-ai vrea sa vorbim”. Oare din ce ospiciu a scapat? mi-as zice. Si banuiesc ca si cu barbatii e la fel. Pai, daca vine una la tine in autobuz si-ti zice „Hai sa lasam prejudecatile si sa vorbim”, nu te-ai uita la ea ca la o nebuna? Eu m-as gandi, de exemplu ca fata e disperata si ca, daca a ajuns atat de disperata, inseamna ca a facut ea ceva, deci mai bine tin distanta. Si daca largim sfera analizei, putem ajunge in alte domenii la care chiar ca nu ma pricep, la universuri paralele, la realitati alternative, la intrebari filozofice etc. 🙂

      • mihaisoare32 spune:

        Era o simpla poza in care un pusti timid se gandea ce s-ar intampla daca s-ar baga in seama cu fata care urca daca se pune langa el.
        Tipu’ era timid. Mai departe vedem ca tipa se intreba daca el e timid si se gandeste la ceva de genul, fiindca ea este timida. Etc etc etc, gandurile fiecaruia care se schimba de la unul la celalalt.
        Apoi apare o trecere geniala de la o secventa la alta. Povesteste cum eu imi imaginam toata scena de mai sus. Apoi te arata pe tine cum mi te imaginai ca ma gandesc la acea scena din autobuz. Apoi el se gandeste la tine care te gandesti la mine ca eu ma gandesc la scena din autobuz. apoi fantoma se gandeste ca s-ar gandi la el care se gandeste la tine ca te gandesti la mine ca ma gandesc la acea secventa.
        Asta e ideea colajului. 🙂
        Alte nelamuriri? 🙂

      • Am inteles eu ideea de la inceput. Dar ziceam ca totusi…

      • mihaisoare32 spune:

        Bineinteles, totul este interpretabil. 🙂 Las la aprecierea fiecaruia orice aspect. 🙂

  3. Stai putin, tu esti autorul desenelor?

  4. Ajaytao2010 spune:

    Nice reading about you

    Thanks for visiting my blog. Be in touch. Browse through the category sections, I feel you may find something of your interest.

  5. Nu prea a fost amuzant, mai mult povestea a fost cat de cat interesanta. Asa e, cand o fata se pune langa tine… nu sti ce sa ii spui sau cum sa incepi o discutie.

  6. Suport Pensie spune:

    Mie mi-se pare tare amuzant.

Lasă un răspuns

