[Intr-o cronica stare de plictiseala….]

 

Sunt sigur ca si tu ai exclamat asta macar odata. Acel sentiment placut care te face sa fi sigur de cineva anume sau de ceva anume.. imposibil de descris.

Asta am ‘patit-o’ ieri, pe vremea cand eram la cumparaturi. O poveste banala, imi cautam o pereche de adidasi. Caut caut, ma uit prin rafturi, una-alta si aud o voce ca de inger in spate.. ‘Pot sa te ajunt cu ceva?’ Parul matasos vazut de mine ca si cum adia vantul.. in magazin, ochii stralucitori de zici ca a mancat pedigree la care fac astia reclama, un trup suplu, totul mulat pe ea, un zambet impecabil.. eu ce sa mai spun?

‘Da.. ma uitam doar..’

‘Hai lasa-ma sa te-ajut’ Si imi zambeste parca cu un usor subinteles. Cum se face ca se uita numai in sertarele cele mai de jos..

In fine.. ma invart putin prin zona, (totusi, de asta am venit) avand constant grija sa nu ma departez prea mult de ea..si vad o pereche putin promitatoare. O iau.. o probez..

‘Cum iti vin?’

Ah, acea voce! Revenindu-mi in fire.. ceva mai tarziu, ce-i drept, imi aduc aminte ca fata astepta un raspuns. Si concentrandu-ma eu cu greu asupra lucrului pentru care venisem.. .

Lasand faptul ca fata facea cerculete in par..

Observ ca..

ADIDASII S-AU POTRIVIT PERFECT DIN PRIMA!!!

Era de parca erau facuti numai si numai pentru mine! Ah, acel sentiment de care spuneam mai sus.. l-am resimtit ca un val ce mi-a mistuit inima! Amintindu-mi de lungile si tristele zile in care trebuia sa stau sa probez pana si DOUA! perechi pana sa gasesc numarul potrivit.. cum sa nu te emotioneze un astfel de moment? Spune-mi tuu, CUM? (Si smulgeam o lacrima)

Era o pereche atat de speciala.. atat de.. un design atat de mirific.. ( Era o pereche de tenesi ) atat de.. de.. ahh!! Si era numai a mea! Era facuta pentru mine si intr-un final.. era a mea!

‘Da, sunt buni. Raman astia. […] Atat, multumesc, la revedere!’

Sfarsit.

:)))

Lasă un răspuns

