Fuck it, da-o pe fata!

Posted: Iulie 13, 2013 in Eu, tu si restul lumii
Etichete:, , , , , ,

Nu as fi inceput sa scriu despre ceva de genul daca nu ar fi avut o anumita semnificatie pentru mine, daca nu as fi realizat singur cat este de greu sa fii sincer. Totusi ,de cele mai multe ori nu putem fi sinceri de teama. In momentul de fata am devenit sigur pe mine, nu mai am astfel de probleme, insa daca ar fi sa imi aduc aminte motivele pentru care nu puteam fi sincer cu mine insumi, in principal, cred ca ar fi teama de a nu fi inteles, teama de a fi judecat. Ne este frica sa nu gresim si astfel evitam sa spunem adevarul .

Mie imi era frica de cele mai multe ori sa spun ce simt sau prin ce trec. Si cum sa nu-mi fie, cand in zilele de azi esti judecat pentru fiecare miscare, fiecare gest, fiecare cuvant spus. Am inceput sa ne ascundem din ce in ce mai des dupa “minciuni nevinovate”, le numim noi. Totusi, fara sa ne dam seama, le repetam atat de mult incat le transformam in adevaruri. Crezute doar de noi.

De cele mai multe ori nu suntem sinceri cu noi insine. Ne mintim ca ne este bine, desi ascundem poate dureri, rautati de neimaginat si de frica parerii celor din jur, preferam sa zambim si sa mergem mai departe. Zambim, zambim, dar pana cand?

Cand e vorba de o a doua persoana, de ce nu putem sa recunoastem pur si simplu ceea ce simtim? Adica.. totusi. De ce permanent ne ascundem in spatele unor masti de superioritate, indiferenta, desi tot ceea ce ne dorim e sa fim acceptati. Am cautat mult timp un sens si am sfarsit prin a recunoaste ca e unul din putinele cazuri in care trebuie sa renunt. Ne este frica “sa nu fim prinsi cu garda jos” si astfel totul se transforma intr-un intreg sir de masti si disimulare .De ce? Pentru ca nu putem fi sinceri nici cu noi, nici cu cei din jur.

Fara sa ne dam seama timpul trece, oamenii se schimba si lumea nu sta in loc doar pentru ca tu esti nehotarat sau pentru ca ti-e frica sa spui ceea ce simti sau iti doresti. Pierzi clipe importante, renunti la persoane dragi doar pentru ca nu poti fi sincer cu tine si cu cei din jur. Si pierzi, pierzi, pierzi.

Ti-e frica sa nu gresesti, te ascunzi dupa masti, afirmi adevaruri ieftine si apoi te trezesti singur.

E momentul sa alegi sa fii sincer sau sa continui asa. E alegerea ta,dar nu uita ca toate merg inainte…

Cu sau fara tine.

Aplauze, va rog! :))

S: alp.bloguest.com

Lasă un răspuns

