Mici momente care te fac sa zambesti <3

Posted: Iulie 9, 2013 in Eu, tu si restul lumii
Etichete:, , , , ,

Zambetul – poate cea mai frumoasa armonie creata intre ceea ce simti si modul cum materializezi acele sentimente.

Tuturor de place sa zambim, si de aceea ne plac sau ne atrag atat de tare persoanele care ne fac sa radem. Totul se rezuma, intr-un final, la un zambet. O relatie inceputa printr-un zambet reciproc, cu subinteles… e cea mai tare! Glumele facute alaturi de cei dragi, care te cunosc cel mai bine si te pot face sa razi doar uitandu-se la tine si spunand ” Razi! „…

Hey.. domnisoara..

http://25.media.tumblr.com/a4e8b2371798209cd6e7c6e8acd1b1ba/tumblr_mpm41iB7KI1s00x2ho1_500.gif

🙂

Momentele din colectia el si ea, de regula situatii neasteptate sau lucruri unice, stiute doar de voi. Cum sa nu zambesti cand o vezi cu parul ciufulit, incercand din rasputeri sa-l prinda sau orice altceva, tu o privesti linistit, iar in momentul in care a terminat sa i-l ciufulesti iar. Fata aceea bosumflata de „Binee, ai castigaat” face toti banii. Momentele de genul ti le vei aminti intotdeauna cu drag si ghiceste ce va aparea pe fata ta in momentul in care iti vei aminti. Exaaact 😀 Sau momentul acelea surprins in atatea si atatea poze, dar la fel de unic, in care te duci in spatele ei si o imbratisezi apoi o gadili sau o saruti pe gat iar ea se ghemuieste pe pieptul tau..    (Hmm.. ce e asta..? Ceva amintiri? Zambesti cumvaa? ) 😀

Sunt prea multe momente de genul, cate te fac sa zambesti, dar tot simti nevoia ca trebuie sa le incerci pe toate. Fiecare zambet e unic.

Momentele acelea magice dintre doi baieti, cand pe unul dintre cei doi l-a parasit iubita ori s-au certat rau.. si intr-un moment de seriozitate absoluta in care amandoi constientizeaza gravitatea situatiei, pufnesc in ras si fara griji, pleaca la o bere.. Apoi toata discutia (despre… orice altceva :)) ) imbibata in atatea zambete, intretinute de situatia patetica ulterioara..

Sunt atatea cazuri in care te convingi de cat de bine te face sa te simti, incat am ajuns sa cred ca totul se rezuma la un simplu zambet. Vrei sa fi placut ce ceilalti? Fa-i sa zambeasca 🙂 M-am gandit putin si mi-am facut in minte un mic clasament al zambetelor (da.. stiu cum suna, lipsa de activitate) iar pe primul loc s-a clasat…zambetul care apare in urma a ceva neasteptat.

Stii.. esti suparat, plictisit sau pur si simplu n-ai chef de nimic si primesti un mesaj, o veste, un.. orice care iti ridica moralul brusc. Pentru mine e cea mai senzatie in materie de zambete 🙂

Am experimentat asta chiar mai devreme, cand am primit de la prietena mea mesaj cu ” La multi ani!”.. normal.. imediat dupa 12 noaptea.. dar nu aaasta a fost esentialul..

La 12 noaptea, in cazul meu, nu aveam prea multe de facut si eram usor plictisit.. simteam chiar mici urme de somnolenta. Apoi.. mesaj..

„La Multi Ani, pui! :* Nu pot sa iti doresc decat toate cele bune si un pic de noroc. Dragoste si fericire sper sa ti le ofer eu! >:D< Te Iubesc! :X ”

Mhm… eu unul.. care…. daaaa, chiar uitasem ca e ziua mea, ce mare schema:))

Iti dai seama cum am zambit cand am citit aia? 🙂 Prin felul ei copilaros de a scrie şi a se exprima.. tocmai asta era frumuseţea 🙂

De asta titlul post-ului se numeste.. cum se numeste, deoarece, de obicei, lucrurile mici te fac sa zambesti cel mai tare. Lucrurile bune vin in doze mici.

(Saaau.. in doze exorbitaaane, in momentul in care gadili pe cineva vreo doua minute in continuu, incat ajunge saraca fiinta sa cerseasca pentru o mica gura de oxigen, ca din rai venita… insa asta e o alta poveste)

smile_____by_aoao2-d4adzvn

Hey..

Totul e prea frumos pentru a privi prin ochii unui pesimist, nu ai voie!

  Mai ales atunci cand ai pe cineva langa tine care sa se asigure ca nu faci asta 😀 

Totusi.. suntem adolescenti, ar trebui sa fim optimisti in legatura cu orice, sa traim fiecare clipa.. you know.. 

Don’t wait for the perfect moment, take a moment and make it perfect.

Si atunci..

Cand te vei decide sa faci asta..

Ce va aparea pe fata ta?

🙂

 

Comentarii
  1. Me spune:

    scroll down , like , x . =)))))

  2. „Smile to life and life will smile to you” 😉
    Shakespeare

  3. missysparrow spune:

    foarte dragut 🙂 Ce mi se pare genial…si vad tot mai des: oameni care zambesc telefonului :))) (citind un mesaj, evident), dar mi se pare foarte ”amuzanto-penibil” cum zambim la un telefon :)))

    • mihaisoare32 spune:

      E un aspect la care nu m-am mai gândit până acum, recunosc. Pentru noi, care îl utilizăm şi stim despre ce e vorba, e de înţeles.. cum curios ce-ar spune un călugăr din munţi despre asta. :))

  4. dumitruichim spune:

    Scoate chestia aia cu INSPIRATIONAL – Deranjează ochiul – Toate le-am citit numai de la jumătate în jos

Lasă un răspuns

