” A Bouquet Of Three Awards”

Posted: Iulie 4, 2013 in Eu, tu si restul lumii
Etichete:, , ,

Acum o zi am gasit aceasta nominalizare facuta de catre Loredana T., detinatoarea blogului loredanatache.wordpress.com, careia nu i-am multumit cum se cuvine, chiar pe dos, din pacate.. o mica confuzie 😀

Cand am reinceput sa scriu pe blogul acesta, adica putin peste o saptamana, nu ma asteptam sa am un numar atat de mare de vizitatori, cu atat mai mult de oameni care mi-au dat ” Follow”. E un sentiment placut sa vezi sa cineva e interesat de prostiile tale personale. Poate chiar asta e frumusetea 🙂 O mica iesire din monotomia de fiecare zi, prin care simtim si vedem prin ochii altora si de ce nu, mai si invatam cate ceva 😀

Sunt inca la “inceput de drum” cu blogul, dar este timp suficient, are balta peste 😀

Mai jos aveti si premiile virtuale la care am fost nominalizat pentru blogul meu :

Imagine

Imagine

Imagine

Această campanie de promovare în blogosferă implică și responsabilități pentru nominalizați: să împartă la rândul lor bucuria pentru aprecierea pe care au primit-o altor 15 proiecte noi. Fiecare blogger va fi înștiințat de nominalizare printr-un scurt comentariu și, dacă va accepta acest premiu simbolic, are obligația de a mulțumi celui care l-a nominalizat printr-un scurt articol în care: să-i promoveze proiectul, să afișeze imaginile premiilor simbolice, să facă la rândul său alte 15 nominalizări noi și să împărtășească 7 lucruri despre sine cititorilor săi.

S : loredanatache.wordpress.com

In consecinta, cele 15 bloguri, in ordine aleatorie, pe care le nominalizez sunt:

Agitatul, killingmirrors, LoredanaTache, flimsyfeather, gara pentru doi, poorbuthonest, endorfinul, Marianzidaru, imaginecontinua, sssefora, catalinaalexe, adelaivascu, loredanamilu, elisabeta r, zmolem, subconstientulgenial, natycalinescu,catalinaalexe

Multumesc >:D<

Comentarii
  1. Lore spune:

    Mulțumesc din nou :D.

  2. […] Cristi Moise, Suflet rătăcit, Lucista, Allexyanna, Loredana Harabagiu (Emoţii. Paşi. Gândiri), Mihai (În spatele cortine), Lore (Cutia cu vise), a doua oară Ajaytao 2010 (de data aceasta cu […]

  3. Stefania spune:

    Felicitări, Marian, pentru nominalizarea ta, o meriţi cu prisosinţă!
    Îţi mulţumesc mult de tot, pentru aprecierea ta şi pentru nominalizarea blogului meu! Mă simt onorată!
    O seară minunată îţi doresc, Marian! 🙂

    • mihaisoare32 spune:

      Aaa.. cu placere.. cred :-/
      Totusi, cred ca ai gresit persoana :))
      Nu-l prea cunosc pe Marian de care zici 🙂

      • Stefania spune:

        Îmi cer mii de scuze, Mihai, pentru că te-am botezat! Eram prea emoţionată, sincer, m-ai surprins foarte plăcut, astăzi fiind o zi specială pentru mine. Sper din toată inima mea că nu te-ai supărat.
        O seară minunată îţi doresc, Mihai! 🙂

      • mihaisoare32 spune:

        Ma gandeam eu :-/ Oricum…
        Nu ma supar eu din asa ceva :))
        Ma bucur ca te-am inveselit putin 🙂 Cati ani ai facuut?
        Hmm.. era bun un chat pe aici :-w

      • Stefania spune:

        Mă bucur mult de tot, că nu te-ai supărat, Mihai! 🙂

Lasă un răspuns

