Aa, e un atac? Aha. Hmm.. stai putin…

Posted: Iulie 3, 2013 in Eu, tu si restul lumii
Etichete:, , , ,

Un prieten mi-a trimis un link, apoi a insistat sa citesc post-ul spre care ma ducea. A spus ca s-ar putea sa ma intereseze. Hoo, misteriosulee :)) Sa vezi faza:

Cica atac la adresa mea (fragment) :

„Vreau sa ajung la faptul ca..oamenii de multe ori sunt falsi. Asta doar pentru ca ai ales sa pleci din viata lor, sa nu ii mai cauti sau pur si simplu s-a terminat. Si neintelegand asta incep sa…”

Mda :)) Gramatical, intrebare:

De ce sunt eu fals pentru ca AI plecat (TU) din viata mea ?:)))

„Oamenii sunt falsi doar pentru ca ai ales sa pleci din viata lor”

Care cine e fals, de fapt? :))))

Exact.. cel care a plecat.. ca doar de-aia a plecat :)))

O traducere, folosind sensul gramatical care reiese din prostia aia, este:

” De multe ori oamenii sunt falsi. Si pentru ca sunt falsa, aleg sa plec din viata lor, sa nu ii mai caut sau pur si simplu s-a terminat. Neintelegand asta, incep sa… ”

Ahaa :)))
Bei’ tata, nici sa fiti ai dreacu’ nu mai stiti 😐

Las-o moarta :-j

Comentarii
  1. Loredana spune:

    :))))) Hai ca m-a amuzat asta….. Foarte tare !!

Lasă un răspuns

