Asta mi-a scris! Stiam eu…

Posted: Iunie 26, 2013 in Relatii si alte batai de cap
Etichete:, , , , , , , ,

„Inimile noastre:           

imagesimagesimages

Sunt trei fiindca eu am nevoie de doua ca sa pot iubi la fel ca tine… ;o3 ”

Asta mi-a spus acum mult timp, pe vremea cand totul inca parea perfect, cand stiam ca nimic nu o sa ne desparta. Era sigura ce ceea ce mi-a scris, nu era niciun dubiu, desi parca totusi parea prea frumos sa fie adevarat. Si de obicei, cand este prea frumos, este ireal.

Si ce surpriza, treptat si intr-un suspect de scurt interval de timp, acea banuiala fireasca s-a transformat intr-o certitudine: o pierdusem de mult. Apoi am aflat ca joaca, deasemenea, intr-o alta liga si totul a fost clar: „Stiam eu ca era prea frumos sa fie adevarat!”

Cat de frumoasa, dulce si incredibil de penibila e acea perioada de timp in care partenerul/a este partenerul ideal, mai ales cand asta s-a intamplat brusc, si nu-i statea deloc in caracter. Ce hotarare suspecta de a te schimba.

Apoi urmeaza enervanta perioada in care acea certitudine este adusa impotriva ta, sub forma barfelor, minciunilor etc… Frumos. Faci o greseala si nici macar nu accepti asta.. crepusul de lasitate?! – Apogeu!! Ajunge sa oscileze intre certitudine si cele trei inimi, care, cu ajutorul acelei certitudini, s-a demonstrat ca apartineau fiecare unor persoane diferite. Un triunghi amoros din care chiar nu vroiam sa fac parte. Asta pentru a-mi striga mai tarziu: „Stiam eu ca trebuia sa ies din acel triunghi fara sens”.

Si bine ca am iesit. Mi-am creat propria poveste, alaturi de cineva care putea spune ceva de care chiar era sigura, iar latura buclucasa din triunghi inca rataceste haotic intr-o ordine inexistenta, stiuta doar de ea.

Ei bine…

Recunosc, mi-am dat seama tarziu de acea panza de minciuni. Sau mai degraba adevaruri pe care nici macar ea nu le credea, dar hey…

Acum e totul bine, si in fond, asta conteaza :d

Conteaza ceea ce inveti din tot ceea ce ti se intampla.

Comentarii
  1. „Conteaza ceea ce inveti din tot ceea ce ti se intampla.” spoken like a wise man 😛
    doar ca atunci cand te doare, nu e usor sa fi intelept. poate dupa ce trece…

    oricum iti las si varianta mea: „Important e ceea ce credem ca resimtim.”
    cum ar veni – conteaza mai mult interpretarea creierului la telenovela inimii.
    😛

    • mihaisoare32 spune:

      Pfuu, mai frumos! 😀
      Genul de lucru care se potriveste perfect pe nisa blogului meu 🙂 Si da, sunt multe aspecte ale autoseestiei care m-am fascinat de-a dreptul.

      Iti las varianta mea a veriantei tale: Importanta e alegerea de-a trece peste sau de-a mai pierde timpul inutil gandindu-te ‘Ahh, la ce a foost!!’ [Aici smulgeam si o lacrima, sa para dramatic.]
      😀

Lasă un răspuns

