Vesnicele si bine-facatoarele bancuri

Posted: Iunie 25, 2013 in Divertisment
Etichete:, , , , ,

Niste parasutisti sareau dintr-un avion. Sar toti si mai ramine unu’si cu capitanu’. Parasutistu’ zice:
-Dom’ capitan, eu nu sar.
-De ce ma ?
-Am visat ieri ca nu mi se deschide parasuta.
-Ia ma parasuta mea, da-mi parasuta ta si sari !
Sare parasutistu’, se deschide parasuta si la un moment dat se aude pe linga el un suierat si o voce de jos:
-Baga-tiii-aaai puuulaaa-n eeel de viiis…

Care e diferenta dintre vina si pacat?
E o vina sa te culci cu nevasta altuia dar e pacat sa ratezi ocazia.

Eu ieri in padure am strans trei caldari cu ciuperci pentru mama soacra…
– Si daca sunt otravitoare?
– Cum adica „daca”?

Sotul se intoarce acasa si ii spune nevestei, insufletit de o anume speranta:
– Stii, iubito, l-am auzit pe portar cum se lauda ca s-a culcat cu toate femeile din blocul nostru mai putin una.
– Aaa! O fi amarata aia de la etaju 3! oh…

Elevilor li se da o compunere cu tema: Actiunea sa se petreaca in inalta societate, sa aiba o tematica religioasa, sa cuprinda dragoste, familie, dar si mister.
Bula a adus primul o compunere, foarte scurta:
„Ducesa spuse:
– `Tu-i dumnezeii ma-sii, iar am ramas gravida si nu stiu cu cine.”

Ion era pe patul de moarte. Privind-o in ochi, Ion o intreaba pe Maria :
– Apai tu, Marie, amu ca eu mor, spune-mi si mie, tu m-ai inselat pe mine ori ba?
Maria ii raspunde ganditoare :
– Ma, Ioane, io ti-as zice, da’ daca nu mori?

O cearta in familie. Sotia il loveste pe sot. Acesta se ascunde sub pat.
Sotia incearca sa-l scoata:
– Iesi!
– Nu ies!
– Iesi!
– Nu ies!
– Iesi!
– Auzi, fa, cine e stapan in casa?! Daca am spus ca nu ies, inseamna ca nu ies!

Vine sotul acasa si-si intreaba nevasta:
– Ce ai face daca as castiga la Loto?
– Aa lua jumatate si te-as parasi, raspunde sotia.
– Perfect, spune sotul. Am castigat 12 dolari. Ia 6 si dispari!

Discutie intre un programator si sotia lui:
Sotia: Ma faci sa ma intreb… ce insemn eu pentru tine?
Sotul: Unknown Virus

Ce spun femeile cand sunt surprinse asupra faptului?
-Englezoaica: Daca ma anuntai la timp cand vii acasa, s-ar fi putut evita aceasta situatie, jenanta pentru amandoi!
-Nemtoaica: Hans, azi ai venit cu patru minute mai devreme acasa. Imi datorezi o explicatie pentru asta!
-Frantuzoaica: Jean, ce bine ca ai venit! Jaques e terminat, nu mai poate.
-Rusoaica: Ivane, tu esti? In sfarsit, un barbat adevarat!
-Evreica: Itzic, tu esti? Atunci, cine naiba e asta de pe mine?
-Romanca: Ioane, tu ma crezi mai mult pe mine, sau ochii tai?
-Unguroaica: Ioi, draga! Nu fii suparat! O platit inainte!
-Cehoaica: Pepa, nu te impacienta, draga! Tocmai am aflat ca el e noul tau sef!
-Nevasta de secui: No, daca ai baut toata palinca din casa, eu cu ce era sa-l fi servit pe musafir?

Lasă un răspuns

