Adolescenta asta… lucruri noi, curiozitati, vrem aia si aia, aia nu ne place si nici cealalta. In mare parte gandim tot ceea ce facem, dar intr-un final „facem ce ne taie capul”, gandindu-ne apoi la ceea ce am facut, sperand ca e de bine. De multe ori planificam ceea ce vrem sa facem, pentru a fi siguri ca iese cum trebuie, dar sa recunoastem – cele mai tari amintiri le ai dintr-o situatie neasteptata. Pe langa asta, n-ai nicio garantie ca o sa iasa cum trebuie ceea ce ti-ai propus.. asa ca „Fuck it!”, ce-o fi, o fi. Si hey.. daca nu am face tampenii cat suntem tineri, nu am avea de ce sa ne aducem aminte mai tarziu, so go on.

Tot secretul este in alegere, sa faci totul din placere, incat sa nu regreti nimic. Ai incercat ceva nou, te-ai hotarat sa faci acel ceva, nu mai ai voie sa te gandesti apoi „Oare e bine ca fac asta?”. Trec momentele pe langa tine. Daca tot ai ales, bucura-te de alegere. De exemplu, eu am fost pus acum ceva timp in situatia de a iesi pentru prima oara din oras, singur, pentru a-mi vizita prietena. Sa merg, sa nu merg.. Da.. ce-o fi, o fi; hai sa vedem ce iese. Si am fost surprins sa vad ca nu era chiar asa mare lucru, acum fac asta la fel cum beau apa. Si chiar ma bucur ca am fost destins atunci, pentru ca mi-a ramas amintirea ca acea „prima plecare” a fost un.. succes.

Cam despre asta e vorba. Si acest mod de gandire il poti folosi in orice situatie. De exemplu, am fost cu o fata cateva, mai multe luni.. la un moment dat ne-am despartit. In loc sa ma dau ca imi e dor, bla bla.. mi-am gasit linistit pe altcineva si mai important, nu am incercat sa uit fosta relatie, doar am acceptat ceea ce s-a intamplat. E mult mai usor. ” Da tata, am fost, nu mai e, a fost frumos, am ramas cu o amintire frumoasa. ”

Ce p0ate fi mai simplu de-atat? 😀

Lasă un răspuns

